عکس هایی ناب از سریال عشق ممنوع


forbidden love

سريال هاي تركي

 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

نظرات شما عزیزان:

کوثر خانومی
ساعت16:10---13 آذر 1390
سلام مینو جون وبت خوبه ازش خوشم اومده خوشحالم شدم بهم سر زدی راستی لینکیدمت منو بلینک ولی بدون بازیگرای ایرانی دست کمی از بازیگرای دیگه نداره موفق باشی

رومینا
ساعت18:44---7 آذر 1390
به ما هم سر بزن!من عاشق بیهتر و الیزابت گوتیرز(انالیا) هستم

mohammad (مدیر وب زمزمه و فارسی1
ساعت18:37---6 آذر 1390
خواهش میکنم مینو جون
ممنون که اومدی وبم راستش من شدیدن به نظرایی که برام میاد اهمیت میدم
راستی لینکت کردم و ممنون که لینکم کردی واییییییی من که عاشق وبت شدم
هر از گاهی یه سر به وبم بزن
نه که فراموشم کنیا


mohammad (مدیر وب زمزمه و فارسی1
ساعت10:40---6 آذر 1390
سلام مینو جون وبت خییییییییلیییییییی قشنگه
من محمدم همونیکه اومدی وبش نظر دادی و گفتی اگر وقت کردی بیا وبم حالا اومدم وبت ببخشید اگه یکم دیر شد آخه ترافیک اینترنتم تموم شده بود ولی دوباره شارژش کردم بدو بیا وبم دوتا کلیپ خیییییییلیییییییی خوشکل از مارتین و ارورا و اونیکی هم از ویکی و مارتین در سریال ارورا گزاشتم حیفه دانلودشون نکنی اگه با تبادل لینک موافقی لطفه بیا وبم بهم خبر بده بای
farsi1.zemzemehtv.download.loxblog.com


بلوم
ساعت19:11---4 آذر 1390
واااااااااااااااااااای ممنننننننننننننننننننننننننننن ون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 4 آذر 1390برچسب:,ساعت 14:23 توسط minoo| |


Power By: LoxBlog.Com